Skip to main content

EUROSMART si filialele sale se angajează să vă respecte și să vă protejeze confidențialitatea datelor. Respectăm Regulamentul european pentru protecția datelor cu character personal (UE 2016/679) precum și legilslația națională aplicabilă în diferitele țări în care ne desfășurăm activitatea.

  1. EUROSMART FILIALA CLUJ SPRL – cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Vasile Lupu, nr. 84, Parter, jud. Cluj, înregistrată în registrul UNPIR sub numărul 1554/24.03.2023, având cod fiscală RO48142603, reprezentată de Mihaela Bocea în calitate de asociat coordonator
  2. EUROSMART Filiala Sibiu SPRL, cu sediul în Sibiu, Bd. Victoriei, nr. 14 ap. 10, jud. Sibiu, înregistrată în registrul UNPIR sub numărul RFO II – 0388/2009, având cod de identificare fiscală RO25804035, reprezentată de Mihaela Bocea în calitate de asociat coordonator
  3. EUROSMART Filiala Brașov SPRL, cu sediul în Brașov, bld. 15 Noiembrie, nr.69, etaj 3, jud. Brașov, înmatriculată la Registrul Societăţilor Profesionale al U.N.P.I.R. sub nr. RSP 0395/2009 şi în Tabloul U.N.P.I.R. sub nr. 2B0395/2009, reprezentată de Mihaela Bocea în calitate de asociat coordonator
  4. EUROSMART Filiala Prahova SPRL, cu sediul procesual de comunicare a actelor ales în București, str. Maior Gheorghe Șonțu nr. 6, parter, sector 1, înregistrată în registrul UNPIR sub numărul RFO II – 0882 din data de 24.02.2017, având cod de identificare fiscală RO37193458, reprezentată de Denisa Brătfelean în calitate de asociat coordonator
  5. Eurosmart Filiala Timiș SPRL, cu sediul în Timișoara, str. Amurgului, et. 1, Cam. 1-2, jud. Timiș, înmatriculată la Registrul Societăţilor Profesionale al U.N.P.I.R. sub nr. RFO II 0389/2009 şi în Tabloul U.N.P.I.R. sub nr. 2B0389/2009, reprezentată de Silvana Șermer în calitate de asociat coordonator
  6. EUROSMART SPRL, cu sediul în București, str. Maior Gheorghe Șonțu, nr. 6, parter, sector 1, înmatriculată la Registrul Societăţilor Profesionale al U.N.P.I.R. sub nr. RFO II 0073/2006, având CIF RO21006839, reprezentată de Denisa Brătfelean în calitate de asociat coordonator
  7. EUROSMART Filiala București SPRL, societate profesională cu răspundere limitată, practician în insolvență, cu sediul ales în București, str. Maior Gh. Șonțu, nr. 6, parter, Sector 1, înmatriculată în Registrul Formelor de Organizare al UNPIR sub nr. RFO II- 5234 având CIF RO49912212, bucuresti@eurosmart.ro, reprezentată de Denisa Brătfelean în calitate de asociat coordonator
  8. EUROSMART SPRL, cu sediul în București, str. Maior Gheorghe Șonțu nr. 6, parter, sector 1, înregistrată în registrul U.N.P.I.R. sub numărul RFO II – 0073 din data de 31.12.2006, având cod de identificare fiscală RO21006839, e-mail: bucuresti@eurosmart.ro, reprezentată de Denisa Brătfelean în calitate de asociat coordonator

 

se angajează să vă respecte și să vă protejeze confidențialitatea datelor. Respectăm Regulamentul european pentru protecția datelor cu character personal (UE 2016/679) precum și legilslația națională aplicabilă în diferitele țări în care ne desfășurăm activitatea.

În această notificare vă vom spune în detaliu modul în care utilizăm și împărtășim informațiile dvs. personale și vă vom explica drepturile dvs.aferente prelucrarilor de date cu caracter personal.

Legat de ACORD, în contextul colectării și folosirii datelor dvs, am luat toate măsurile tehnice pentru ca dvs să ne puteți oferi acest acord în deplină cunoștință de cauză, de la prima și până la ultima dvs. interacțiune cu acest site. De asemenea, vă punem la dispoziție adresa gdpr@eurosmart.ro, pentru orice informatii aditionale aferente politicii noastre de confidentialitate.

 

Cine suntem noi

EUROSMART și Filialele sale sunt societati de practicieni in insolventa. In sensul Regulamentului UE 2016/679, aceste societati controlează colectarea și prelucrarea tuturor datelor personale pe care ni le furnizați prin intermediul acestui site web. Această notificare se aplică tuturor acestor entități. Puteți găsi detalii despre entitățile noastre la secțiunea contact.

 

Datele personale pe care le colectăm

„Datele personale” reprezintă orice informație despre o persoană fizică, care poate duce, direct sau indirect, la identificarea persoanei respective. Datele personale pe care le colectăm și felul în care le colectăm depind de modul în care interacționați cu noi. Categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm pot include:

  • Informații de contact cum ar fi numele, adresa de e-mail și numărul de telefon
  • Informații biografice, cum ar fi titlul postului, angajatorul, conținutul foto, video sau audio, în care apăreți dvs.
  • Preferintele dvs. de comunicare precum si preferintele de marketing precum si alte informatii asemanatoare precum raspunsurile la chestionare/sondaje, preferintele de mancare etc.
  • Informații financiare și de facturare, cum ar fi adresa de facturare, contul bancar și informațiile legate de plată
  • Informații despre servicii, de exemplu detalii despre serviciile pe care le-am achiziționat de la dvs, sau le-ati achizitionat de la noi.
  • Categorii speciale de date, cum ar fi rasa și etnia, apartenența la sindicate, informații despre sănătate sau informații, opinii politice sau convingeri religioase
  • Informații referitoare la copii sau proceduri penale

 

Datele personale pe care le colectăm de la dvs.

Colectăm date personale direct de la dvs. după cum urmează:

  • Când vă înscrieți pentru a primi newletterul nostru sau vă înregistrați pentru unul dintre serviciile noastre online, vă vom solicita să furnizați informațiile dvs. de contact și alte informații relevante, precum și preferințele dvs. de comunicare. În cazul în care ne-ați furnizat adresa dvs de email, o vom folosi pentru a vă trimite emailuri de informare cu privire la produsele și serviciile noastre, dar și la articolele și resursele pe care le publicăm periodic pe site-urile noastre; Vă rugăm să rețineți că vă puteți dezabona oricând din baza noastră de date, printr-un email la adresa office@eurosmart.ro. În cazul în care ne-ați furnizat Prenumele, Numele, Funcția Profesională , folosim aceste date pentru a personaliza email-urile pe care le primiți de la noi. Platforma pe care o folosim pentru email marketing (Mailchimp), ne permite personalizarea pe baza datelor furnizate de abonați. În cazul în care ne-ați furnizat Numărul de Telefon, folosim aceste date pentru a vă putea contacta rapid. În cazul în care ați fost de acord să colectăm detaliile despre Browser, IP, Dispozitiv, folosim aceste date pentru a determina cum folosiți site-ul nostru, scopul fiind să facem schimbările necesare pentru ca dvs să găsiți mai ușor informațiile pe care le cautați;
  • Când vă înregistrați pentru unul dintre evenimentele noastre, vă vom solicita să furnizați informațiile dvs. de contact, dacă veți veni acompaniat de un oaspete și alte informații relevante, inclusiv preferințele dvs de mancare.
  • Când folosiți site-ul nostru sau unul dintre serviciile noastre online, colectăm informații despre vizita dvs. și despre modul în care interacționați cu site-ul nostru.
  • Atunci când gestionam o societate in insolventa, in temeiul Legii Insolventei, vom solicita si vom avea acces la infomatiile Debitoarei in vederea indeplinirii atributiilor noastre de practician in insolventa. Vom prelucra datele primite strict în scopul gestionării procedurii insolventei, in temeiul Legii Insolventei si ale prevederilor legale incidente, într-un mod care asigură securitatea adecvată a acestora; Aceste date vor fi colectate, înregistrate, organizate, structurate, adaptate sau modificate, extrase, consultate, şi utilizate doar pentru a ne îndeplini atribuţiile, conform legii şi a instructiunilor instanţei. Datele vor fi divulgate celorlalţi participanţi ai procedurii conform prevederilor legale, instructiunilor instantei si în măsura necesităţii.
  • Când solicitați un loc de muncă în cadrul EUROSMART sau a Filialelor sale, vă vom solicita informații relevante pentru cererea dvs.
  • Dacă vizitați una dintre clădirile noastre, putem să colectăm informațiile de care avem nevoie pentru a vă identifica și pentru a efectua verificările de persoane necesare. De asemenea, vă putem colecta datele personale pe CCTV.
  • Dacă ne furnizați informații despre alte persoane, trebuie să vă asigurați că respectați obligațiile legale care vă revin în legătură cu acest transfer și să ne permiteți să împărtășim aceste informații furnizorilor noștri de servicii.

 

Informațiile pe care le colectăm de la terțe părți

O parte a informațiilor cu caracter personal pe care le colectăm despre dvs. le vom primi de la

  • Alți practicieni în insolvență, atunci cand gestionăm împreună societațile debitoare în insolventa,
  • Societatile in dificultate, in preinsolventa, în cazul unor servicii de consultant, analiza caracteristice acestei perioade,
  • Societatile in preinsolventa, insolventa care ne furnizeaza conform legii, informatii cu character personal despre angajatii, colaboratorii, asociatii, actionarii si contractantii acestora.
  • Institutii publice,
  • Alte companii care ne oferă servicii.

Unele dintre aceste surse terțe părți pot include surse de informație disponibile publicului.

 

Cum folosim datele dvs. personale

Folosim datele dvs. personale strict în conformitate cu legislatia aferenta și doar in cazul in care  avem un temei juridic pentru a face acest lucru.

Ne este permis să folosim datele dvs. personale dacă avem consimțământul dvs. sau in baza unui alt motiv legal permis. Acesta include îndeplinirea unui contract incheiat cu dvs., îndeplinirea unei obligații legale sau în cazul în care este în interesul nostru legitim de afaceri să utilizăm datele dvs. personale, desigur, fără ca prin urmărirea interesului nostru legitim să va aducem vreun prejudiciu drepturilor fundamentale ale dvs.

Utilizarea datelor dvs. personale depinde de modul în care interacționați cu noi. Mai jos gasiti o listă a modurilor în care folosim datele dvs. personale precum și temeiul juridic pentru care facem acest lucru.

 

Utilizarea datelor cu caracter personal colectate

Baza noastră juridică pentru utilizarea datelor dvs. personale

Furnizarea de informații, servicii de știri, inclusiv informări prin e-mail sau prin alte mijloace de comunicare, pentru a vă oferi acces la instrumente online și pentru a vă invita la evenimente pe care noi și partenerii noștri le organizăm.

În cazul în care ați consimțit și v-ați exprimat preferința de a primi astfel de comunicări de marketing; sau in cazul in care este relevant pentru dvs, pentru afacerea dvs. și/sau este relevant pentru relația noastră de afaceri cu dvs.

Furnizarea unor detalii despre campaniile noastre online, de informare, sau de educare a mediului de afaceri sau alte inițiative pe care le coordonăm.

În cazul în care ați consimțit și v-ați exprimat preferința de a primi astfel de comunicări de marketing; sau in cazul in care este relevant pentru dvs, pentru afacerea dvs. și/sau este relevant pentru relația noastră de afaceri cu dvs.

Operarea listelor de suprimare, pentru a ne asigura că nu primiți comunicări dacă obiectați sau vă dezabonați

Pentru respectarea obligațiile noastre legale.

Colectarea informațiilor despre modul în care interacționați cu serviciile noastre, astfel încât să putem personaliza comunicarea noastră cu dvs. și să îmbunătățim site-urile și serviciile noastre.

In cazul în care avem consimțământul dvs. sau unde colectarea este necesara, astfel încât să putem gestiona site-urile web și serviciile noastre online.

Pentru a oferi consultanță și servicii specifice procedurii de preinsolventă, insolventă, pentru gestionarea debitoarelor in procedura insolventei, inclusiv să comunicăm cu clienții, angajații și reprezentanții acestora, in special pentru supravegherea si conducerea activității debitoarelor.

In vederea indeplinirii obligatiilor legale precum si obligatiilor contractuale.

Menținem securitatea și gestionăm accesul la birourile, sistemele și site-urile noastre.

Acest lucru este în conformitate cu obligațiile legale și avem un interes legitim în menținerea securității clădirilor, a site-urilor web și a rețelelor noastre.

Punerea în aplicare a conditiilor contractuale, inclusiv a executarii silite, a termenilor de utilizarea site-ului.

Pentru a ne proteja interesele legale

Schimbul de date cu caracter personal în legătură cu achizițiile și transferurile afacerii noastre

Acesta respectării obligațiile legale și contractuale

Gestionarea lanțului de aprovizionare, incluzând identificarea și menținerea contactului cu furnizorii de servicii.

Avem interesul legitim al funcționarii eficiente a afacerii noastre.

Alte scopuri pe care le-am identificat la punctul de colectare.

In cazul in care avem consimțământul dvs.

Vom procesa date cu character personal din categoria specială numai în cazul în care prelucrarea este necesară pentru a ne indeplini o obligație legală sau pentru a asigura exercitarea drepturilor în domeniul ocupării forței de muncă sau al securității sociale; sau în cazul în care este necesar să se facă acest lucru pentru a stabili, exercita sau apăra un drept în instanță.

 

Distribuirea și transferul datele

Nu am vândut, nu vindem și nu vom vinde niciodată datele dvs. către terțe părți. Oferim servicii care se bazează pe încredere, iar siguranța datelor personale este esențială în acest proces.

Tratăm datele dvs. personale cu respect și le împărtășim cu terțe părți, pentru a ne indeplini obligatiile legale, contractuale sau in interes legitim:

  • Vom transmite datele dvs. personale altor entități din grupul EUROSMART SPRL în scopul proceselor interne de afaceri (cum ar fi administrarea și facturarea) și în scopul furnizării de consultanță și servicii.
  • Vom transmite datele personale referitoare la debitoarele in dificultate, preinsolventa, insolventa, date care includ informatii cu caracter personal despre angajatii, colaboratorii, asociatii/actionarii si contractantii acestora, altor specialiști de drept, inclusiv avocați, mediatori, arbitri, consultanți sau experți implicați în procedură. De asemenea, le vom impartasi, in confomitate cu legea ,celorlalţi participanţi ai procedurii  insolventei conform prevederilor legale, instructiunilor instantei si în măsura necesităţii.
  • Vom împărtăși date dvs. personale cu furnizorii noștri de servicii, inclusiv cu organizatorii și partenerii de eveniment și cu serviciile de IT, producție și gestionare a documentelor.
  • Vom comunica informații personale atunci când este necesar cu autoritățile si institutiile  publice precum si cele de reglementare.
  • De asemenea, vom împărtăși datele dvs. personale atunci când ne-ați dat acordul.

 

Cum vă protejăm datele personale

Vă protejăm datele personale și implementăm măsurile de securitate tehnice și organizaționale adecvate pentru a vă proteja împotriva oricăror prelucrări neautorizate sau ilegale și împotriva oricăror pierderi, distrugeri sau deteriorări accidentale

 

Păstrarea datelor dvs. personale

Noi nu vă păstrăm datele dvs. personale mai mult decât este în mod rezonabil necesar pentru a îndeplini scopul pentru care l-am colectat sau pentru a ne conforma oricăror obligații legale, de reglementare sau de raportare sau pentru a vă afirma sau apăra drepturile legale.

 

MESAJELE NOASTRE DE MARKETING

În cazul în care avem acordul dvs., vă vom trimite, prin email, mesaje de marketing cu scopul de a vă informa despre ce urmează să organizăm, despre articolele noi publicate pe acest site și despre articole utile publicate pe alte site-uri de pe internet.

 

DEZABONARE DE LA NEWSLETTER

Vă puteți dezabona de la newsletter în orice moment, folosind una dintre metodele de mai jos:

  • Prin click pe link-ul de dezabonare din newsletter-ul primit deja de la noi;
  • Prin trimiterea unui email către noi, în care să soliciți dezabonarea, la adresa office@eurosmart.ro.

În oricare dintre cele două situații, ne vom asigura că nu veți mai primi mesajele noastre de marketing prin email. Orice solicitare în acest sens va fi rezolvată în maxim 5 zile de la primire.

 

ADRESAREA UTILIZATORILOR PRIN PUBLICITATE ONLINE/ ONLINE ADVERTISING

Desfășurăm campanii de publicitate online pentru a vă informa despre produsele și serviciile pe care le oferim și/sau despre articolele publicate pe acest site. În acest context folosim trei rețele de publicitate – LinkedIn, Facebook, Youtube și Google, precum și mai multe tehnici de adresare a utilizatorilor în cadrul campaniilor –  pe baza datelor demografice (sex, vârstă, repartizare geografică, proximitate), sau  a intereselor – aceste informații fiind puse la dispoziția noastră de către rețelele amintite mai sus.

De multe ori, reclamele noastre, pe care le vedeți pe alte site-uri, sunt afișate pe baza informatiilor pe care noi le avem despre tine si pentru care v-ati dat acordul sa le prelucram in acest scop (spre exemplu, când vizitați sau vă înscrieti pe pagina unui anumit eveniment de pe site-ul nostru, veti fi adresat apoi, pe LinkedIn, pe Facebook sau în rețeaua de parteneri Google, cu reclamă la cursul respectiv sau la alte produse/servicii auxiliare).

 

Drepturile dvs. cu privire la datele dvs. personale

Aveți anumite drepturi cu privire la modul în care folosim și păstrăm datele dvs. personale. Acestea sunt:

  • Ne puteți solicita să actualizăm sau să corectăm orice date personale inexacte sau să completăm datele personale incomplete cu privire la dvs. Dacă faceți acest lucru, vom lua măsuri rezonabile pentru a verifica corectitudinea și pentru corectarea informațiilor. Spuneți-ne vă rugăm dacă vreuna dintre informațiile dvs. se modifică, astfel încât să o putem păstra exact și actualizată;
  • Ne puteți cere să nu mai procesăm informațiile dvs. în scopuri de marketing direct; dacă vă retrageți consimțământul, este posibil să nu vă putem furniza anumite produse sau servicii;
  • Aveți dreptul să faceți obiecții împotriva utilizării datelor dvs. personale în general.

 

De asemenea, aveți dreptul, cu unele limitări:

  • să aveți o copie a tuturor datelor personale pe care le deținem despre dvs., cu anumite informații conexe.
  • să ne solicitați, fără întârzieri nejustificate, să ștergem datele dvs. personale
  • să ne solicitați, restricționa utilizării informațiilor dvs.
  • să solicitați ca datele personale pe care ni le-ați furnizat și care sunt procesate prin utilizarea mijloacelor automate, pe baza consimțământului dvs. sau a executării unui contract cu dvs., să vă fie furnizate în format citibil automat, astfel încât să poată fi „portate” unui alt furnizor de servicii.

Puteți exercita drepturile de mai sus, contactând gdpr@eurosmart.ro. Vom cere să ne furnizați o dovadă satisfăcătoare a identității dvs. pentru a vă asigura că drepturile dvs. sunt respectate și protejate. Acest lucru este de a vă asigura că datele dvs. personale vă sunt dezvăluite numai dvs.